20 Ocak 2015 Salı

Merhaba

Selam arkadaşlar bu hayatta açtığım ilk bloguma hoşgeldiniz. 2014'ün ağustos ayında başladığımız yeni bir hayat için yeni bir sayfa açmanın zamanı geldi de geçiyor bile... Çünkü paylaşılması gereken o kadar güzel detaylar var ki aktaramamaktan dolayı üzülmeye başladım. Radikal bir kararla İstanbul'u geride bırakıp Ayvalık'a yerleşmemizden sonra bunca ay neler mi yapıldı? Bir İstanbullu olarak özlemini çektiğimiz pazar yerlerine koşuldu, en iyi ot kimin tezgahında bulundu, hangi ay hangi otun çıktığı görüldü, o otlarla neler pişirileceği öğrenildi,kafe ve restoranlar keşfedildi, dükkan dükkan dolaşılıp zeytinyağı tadımları yapıldı, nerede ne tarz kültür-sanat olayı yaşanıyorsa bütün o yaratıcı mekanlar tespit edildi, sokak sokak gezildi, alternatif yaşamı seçen pek çok kişiyle tanışıldı. Ah tabii bir de bizim gibi göçmen olmayıp gerçek Ayvalıklılar var. Onlarla sohbetlerin de ayrı bir tadı olduğu anlaşıldı. Bu dört aylık keşfin fotoğraflarının bir kısmını İnstagram'da paylaştım. Bugünden itibaren de ilginç bulduklarımı, hayatın akışı içinde karşıma çıkan ilginç olayları, karakterleri ve etkinlikleri aktaracağım. Ayvalık nasıl bir yermiş, kimler gelip gider, nasıl yaşarlarmış gelin hep birlikte keşfedelim. Sevgiler Figen Yanık

2 yorum:

  1. Figen Hanım, hayırlı olsun blogunuz! Sizin mesleki tecrübeleriniz ve güzel gören gözleriniz ile Ayvalık 'a büyük katkınız olacağı kesin :)
    Bir zamanlar ben de aynı hislerle bir blog açmıştım
    ( www.ayvaliktansize.blogspot.com ) ama itiraf etmeliyim ki blog yazmak zor iş. Zaman ve emek istiyor. Ben de iki çocukla bunu beceremedim :( ama hep aklımda ve üstümde bir yük olarak kaldı. Başladığım işi yarım bırakmanın verdiği bir yük .
    Sizi takipteyim , sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Size ulaşmaya çalışıyorum, eski bir yazınızla ilgili. E-postanızı paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil